Thursday 31 January 2013

Cupcakes around the world



Hi peeps!
I apologize for the lack of posts lately, it just has been very busy at work… The weather is improving in London, temperatures are rising and the sun is almost out in the morning when I wake up. Happy days!
Recently, one of my friend was talking to me about a baby shower she has to organize and we were sharing ideas for the party. This brings me to today's post subject: cupcakes! 
Here are my favorite addresses to get some…

Here in London, try Bea’s of Bloomsbury and/or Buttercup cupcakes.
In Kansas City (USA), go visit Baby Cake.
In Paris, have a taste of Synie’s Cupcakes.
In New York, go have a look at Butter Lane.







Bonjour tout le monde!

Je m’excuse pour l’absence d’articles ces derniers temps, cette semaine est bien remplie, surtout au bureau…  De ce cote de la Manche, le temps s’améliore, les températures grimpent et le soleil se lève en même temps que moi. Que demander de plus ?!
Il y a quelques jours, une de mes amies me parlait d’une fête qu’elle doit organiser pour une naissance et nous avons partagé quelques idées. Ce qui m’amène au sujet de l’article d’aujourd’hui : les cupcakes ! Et voici mes adresses préférées pour en trouver…

A Londres, essayez les cupcakes de Bea’s of Bloomsbury et/ou ceux de Buttercup
A Kansas City (USA), allez visiter Baby Cake
A Paris, rendez-vous chez Synie’s Cupcakes
A New York, goutez les cupcakes à Butter Lane



No comments:

Post a Comment